DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> آهــــــــــــــــــــای دنیـــــــــــــــــــــــا


شهرشیشه ایی

   نگاه کن ببین عاشق ترینم                                   تو عاشقای دنیا کلام آخرینم

   نگاه قلبمو دزدید منو سید خودش کرد                    با حرفهای قشنگش منو رام خودش کرد

   می خوام دنیا نباشه اگه از من جدا شه                یه دل تو سینه دارم می خوام اونم فداش شه

   بیا آهنگ من باش صدای ساز من باش                ببین عاشق ترینم تو هم عاشق من باش

   بیا با من یکی شو صدای فلب من شو                 واسه نفس کشیدن هوای تازه ام شو

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 23 / 1 / 1391برچسب:,| ساعت 4:46 بعد از ظهر| توسط نـــسرین| |


قالب رایگان وبلاگ کد آهنگ